Nem hivatalos információk szerint alapos változtatásokon esik majd át a vállalat már meglévő hibaelhárító szervize, mely a pletykák szerint a hét minden napján, a nap 24 órájában üzemel majd. Az Apple telefonon valamint interneten keresztül is igénybe vehető AppleCare nevű hibaelhárítóját naponta több ezer felhasználó keresi fel, azonban a szolgáltatás korlátozott rendelkezésre állása miatt, sok esetben hosszas várakozás előzi meg a probléma orvoslását.
A szolgáltatás megújítását már régóta tervezi a vállalat, ami a legutolsó pletykák szerint néhány nap múlva hivatalosan is elrajtol. A megújult AppleCare a nap 24 órájában, a hét mind a hét napján a felhasználók rendelkezésére áll majd, mely az alaposan átszabott online felületen túl, egy valósidejű chat funkcióval is kibővül. A szolgáltatás bármilyen Mac vagy iOS termékeket érintő kérdésben, illetve problémában segítséget nyújthat.
Az új szolgáltatás mellé természetesen vadonatúj honlap is dukál, így az AppleCare meglévő felülete is alapos változatáson esik majd át. A 9to5mac jóvoltából már megtekinthetjük az új dizájnt, mely az új kialakításnak köszönhetően lényegesen egyszerűbbé és gyorsabbá teszi majd például a szervizzel való kapcsolatfelvételt, az ügyintézést, de könnyebben rátalálunk majd a bennünket érdeklő témára.
A 9to5mac értesülése szerint az új szolgáltatást az elkövetkezendő hetekben élesíti majd az Apple, ám hogy pontosan mikor, arról egyelőre nincs információ, mint arról sem, hogy hazánkban is igénybe vehető lesz-e majd a megújult AppleCare felülete.
Engem jobban érdekel, hogy a garanciális cserét mikor lövik le…
van nekem csak hang nemszoll .vagy nemtudom
ugy emlékszek van nekem ilyen alkalmazás .
a laptopon van ez az almazás .
mi laptopunkon én ugy értetem .