Az új, integrált ügyfélkapcsolati és számlázási rendszer indítása alatt is zavartalanul működnek a Magyar Telekom által nyújtott szolgáltatások – legyen szó vezetékes és mobiltelefon, internet, TV, informatikai, energia vagy bármely más szolgáltatásról. A rendszerindítás nem érinti a létesítési és hibaelhárítási munkákat sem.
Amint azt korábban közzétettük, a rendszerindítás miatt a Telekom üzleteiben április 17. és 21. között csak részlegesen lehet bizonyos ügyeket elintézni, nem lesz mód önkiszolgáló ügyintézésre telefonon vagy online felületen, és 20-án, szombaton az üzletek zárva tartanak.
A Telekom arra kéri ügyfeleit, hogy ezekre a napokra ne időzítsenek ügyintézést, ha az nem feltétlenül szükséges. Az új ügyfélkiszolgáló rendszer a lépcsőzetes bevezetést követően, várhatóan 2014-ben éri el a teljes funkcionalitású, a mobil termékekre is kiterjedő működést.
Ezt követően jelennek majd meg az új formátumú, egyszerűbb és könnyen áttekinthető számlák ügyfeleink részére, és lehetővé válik a valamennyi szolgáltatásra kiterjedő egységes Telekom számla megvalósítása is. Az új rendszer bevezetésével kapcsolatosan a részletes információk megtalálhatók a Telekom vállalati weboldalán, valamint a T-Home és T-Mobile oldalakon.