A Somersby legújabb reklámjában a marketingesek kicsit új megközelítésben próbálják promotálni saját terméküket. Fogták az Apple-től megszokott reklámok stílusát és saját célra fel is használták.
A reklám videóban egy Apple Store megnyitóhoz hasonló, jelen esetben Somersby Store megnyitójára kapunk bepillantást, ahol jelen van a várakozó tömeg és persze a jól ismert visszaszámlálás sem marad el. A pultokon elhelyezett Apple termékek helyett itt már szépen felsorakozott ciderek fogadják az ide látogatókat. Az eladók, hasonlóan az Apple Store-okban lévőkhöz, segítőkészen mutatják be a legújabb italt és annak előnyeit, mint például a vezeték nélküli működés, a dokkolás lehetősége vagy a kétmagos belső.
A videóban a ciderek mellett egy almát is elhelyeztek, egyrészt utalva az Apple-re és természetesen magára az almára, aminek a levéből alkoholos erjedés útján készül el az almabor. Remélhetőleg az Apple nem veszi zokon ezt a kezdeményezést, mert lássuk be tényleg humorosra sikerült, annak ellenére is, hogy érezzük benne, hogy az Apple rajongók nevetséges viselkedését próbálják kifigurázni.
Ezzel és a Ciprus os poszttal kicsit elkéstetek nem ?
Soha nem értettem miért olvasol minket.
haha tetszik
Cuki! :))
Ez az amire pont most, ma, azonnal, várakozás nélkül szükségünk van! Szeretem az ilyen tükröket!
Tényleg teljes az Apple feeling, s mint kifigurázás is inkább humoros, mint sértő. Nagyon bejön :)
Épitö kritikának szántam , bocs …
Az a baj, hogy a Sommersby egy nagyon gagyi szar cider, és az Apple márkára tudatosan utalva akarja meggyőzni a fogyasztókat, hogy ugyanazon a szinten van a saját területén……..pedig nem…….