A Best Buy összeállította az idei ünnepi szezonra a saját reklám videóját, mely kizárólag az Apple termékekre fókuszál és azok előnyeit, képességeit mutatja be a nézőknek.
A főszereplő egy fiatal srác, aki édesanyjával betéved a közeli Best Buy áruházba. Az eladó közli velük, hogy ván pár Apple termékük, amik bármire képesek, amit csak szertnénk. Ekkor a fiú szeme felcsillan és fejébe veszi, hogy kideríti a Mikulás tartózkodási helyét.
Először a Siri-től megtudakolja, hogy az Északi-sarkon lakik a télapó, majd a MacBook Air készüléken beüti a keresőbe az úti célt, de mikor meglátja, hogy mennyibe is kerül a repülőút, akkor reményét veszti. Ekkor ír egy emailt a Mikulásnak, de azzal sem jár sikerrel. Végül az eladó fiú biztatására Face time segítségével sikerül elérnie.
Az Apple karácsonyi videója is érkezik lassan, várhatóan december közepe fele. A tavalyi videóban a Siri kapott főszerepet, melyben segítségére volt a Mikulásnak. Kérdés idén mivel rukkolnak majd elő? Tavaly a Siri volt az újítás és természetesen annak képességeit próbálták előtérbe helyezni, viszont idén vajon jó választás lenne-e az Apple Maps-et kiemelni?