Az IBM jelentése szerint, a hálaadás és a “Black Friday” következtében az utóbbi pár napban az online vásárlások jelentős része az Apple készülékekről érkezett, átvéve a vezető szerepet és háttérbe szorítva ezzel az Androidos versenytársait. Nézzük meg számokban pontosan mit is jelent.
Ha a mobilos vásárlásokat nézzük, akkor a felhasználók 24 százaléka látogatott el előtte készülékéről a kereskedő weboldalára. Tavaly ilyenkor ez az érték csak 14,3% volt. Ennek egyik oka, hogy a mobil eladások száma is ugrásszerű megnövekedett, mely a tavalyi 9,8 százalékhoz képest, idén 16 százalék, illetve egyre többen kötnek internet előfizetést a készülékükhöz az utóbbi időben. Bár a webforgalom jelentős részét így is a közösségi portálok és weblapok böngészése teszi ki.
Az iPad nagyobb forgalmat generált idén, mint bármelyik más gyártó tabletje vagy okostelefonja, megközelítve ezzel az online vásárlások 10 százalékát. Ezt követte az iPhone 8,7 százalékkal és az Android készülékek 5,5 százalékkal. Az iPad uralja jelenleg a tablet forgalom jelentős részét a maga 88,3 százalékával, ezután következik a Nook 3,1 százalékkal, a Kindle 2,4 százalékkal és a Galaxy Tab csupán 1,8 százalékkal.
a 9.8 8.7 es 5.5 h adja ki a 100at?!
Add össze a másik képen lévö számokat is :D és ugy már ki lesz a száz :D mivel ez a hordozhato ezközökröl szol de kulön vették a mobilokat meg a tableteket :D
Úgy,hogy az egyik százalékérték iPad és iPhone eladásról szól a másik százalékérték pedig adatforgalom lebonyolításról!
És a maradék 77%-kal mi van?
Bocs, maradék 76.
Elég nehezen….
Nem tűnt még fel nektek hogy bármelyik cikk közöl bármilyen százalékos felosztást, biztos hogy akad egy troll akinek nem jön ki a 100% én már direkt várni szoktam :)
Blabla: csak a jobb oldali 100, a baloldali meg nagyon nem… Nem is tudom, hogyan lehet úgy szerkeszteni egy kördiagrammot, hogy ne legyen 100 %, azaz kerek.