Vége az iPad-név körüli perpatvarnak, az Apple az első a kínai piacon. Az Apple korábban nézeteltérésbe került a kínai Proview céggel (képernyőket gyártó vállalat) az iPad márkanév miatt. A kínai bíróság júliusban kötelezte az Apple-t, hogy fizessen hatvan millió dollárt a Proview-nek, s ezzel pont is került az ügy végére, hiszen a fizetés után az Apple lett a kizárólagos tulajdonosa az iPad védjegynek egész Kínában.
Úgy tűnik, hogy a perpatvar sok kínait tartott vissza attól, hogy a terméket megvásárolja, ugyanis az eljárás vége óta eltelt negyed év alatt az országban eladott iPad-ek száma duplájára nőtt az előző negyedévi eredményekhez képest. Ezzel az Apple egyeduralkodóvá vált a Kínában eladott tabletek piacán – a cupertinoi cég ugyanis nem kevesebb, mint 2,07 millió darab iPad-et értékesített 2012. harmadik negyedévében. A második a Lenovo, 280.000 termékkel, harmadik helyen pedig a dél-koreai Samsung áll, 143.000 eladott tablettel.
– iPhoneHungary Rövidhírek –