Az Augmented Reality (AR) alkalmazások tökéletesek a manapság népszerű okostelefonok sebességeinek összehasonlítására. Az AR works csapata a legerősebb készülékek egy részén néhány AR alkalmazásukat futtatva, el is végezte ezt a tesztet. A kipróbált készülékek a következők voltak: iPhone4, 4S, 5, iPad2 és iPad3 – valamint Samsung S3, HTC One X és LG 4X HD.
Az AR alkalmazások futtatása közben a processzoroknak és a memóriának keményen kell dolgoznia, hogy elemezze az élő kameraképet, felismerje az előre definiált marker printet. Ez nem minden, hiszen ezzel egyidőben kell real-time előállítania és megjelenítenie a 3D-s, akár mozgó, filmszerű AR tartalmat: kiszámolni az animáció és a user mozgása miatt folyamatosan változó sok tízezer poligon térbeli helyzetét, az ezeken megjelenő fényeket és árnyékokat és mindezt akadásmentesen a képernyőre helyezni.
A teszt tanulsága az lett, hogy az okostelefonok teljesítménye mára elérte azt a szintet, hogy fantasztikus minőségben futnak rajtuk még a komolyabb Augmented Reality (AR) alkalmazások is. Ennek (is) köszönhetően ezek egyre nagyobb számban és egyre több területen fognak betörni az életünkbe: legyen az a marketing, kereskedelem, oktatás, gyártás vagy akár a szórakoztatás.
Srácok. Ez azon kívül hogy egy órát töltögettétek le az AR progikat, még egyet eljátszottatok velük aztán valaki még a videót is megcsinálta. Kár volt megnézni. Annyi kiderült belőle hogy az ujabb generációs hardverek erősebbek mint a régiek. WOW.
Számok ! Kellettek volna. Így kb. semmit nem ért, hacsak nem valaki fizetett nektek ezért :)
Akkor lenne hiteles ha minden teszt lefutott volna minden telón. Ja és igen: számok!!! És egyszerre nagyon max 3 kütyüt tennék egymás mellé! Semmitmondó teszt.