Gazdasági válság által leginkább sújtott kisvállalkozói szektort célozza meg a Vodafone legújabb akciója. Azok a kisvállalkozások, akik Vodafone üzleti előfizetést kötnek, csatlakozhatnak a mobilszolgáltató Vodafone Kedd programjához, mely a vállalat mintegy 2,5 millió ügyfele számára érhető el. Keddenként számtalan kedvezmény várja a Vodafone ügyfeleit, hiszen egy SMS-ben igényelt kóddal két mozijegyet, múzeumi belépőt, hamburger menüt, vagy akár fitness terem belépőt is kaphatnak egy áráért.
Idén ősszel pedig bármelyik Vodafone üzleti előfizetéssel rendelkező kisvállalkozás kínálhat akciós szolgáltatásokat minden hét második napján a mobilszolgáltató ügyfeleinek. De ez az akció nemcsak a vásárlóknak nyújt kedvezményeket országszerte, hanem a kisvállalkozások működését is fellendítheti. A magas minőségű szolgáltatás – legyen szó akár vendéglátásról, szépségiparról, vagy kereskedelmi tevékenységről-, elégedett vásárlókat és akár visszajáró vendégeket is jelenthet az akcióban részt vevő cégeknek.
Vidéki vállalkozások jelentkezésével pedig hamar országos szintű lehet a Vodafone Kedd, a kisvállalkozások ezzel ugyanis a Vodafone Köszönet programjának tagjaival gazdagíthatják potenciális ügyfeleik táborát. A Vodafone Kedd programba szeptembertől regisztrálhatnak a kisvállalkozások, az egyetlen részvételi feltétel, hogy rendelkezzenek Vodafone üzleti előfizetéssel. A Vodafone Kedd programjában való részvétel minden vállalkozás számára díjmentes.
“Bízunk benne, hogy sok kisvállalkozás él majd a Vodafone Kedd adta lehetőséggel, hiszen az üzleti előfizetéssel rendelkező ügyfeleink nemcsak Magyarország legkiterjedtebb 3G hálózatának minden előnyét használhatják, de komoly eséllyel lendíthetik fel vállalkozásukat is, és rengeteg ügyféllel gazdagodhatnak a Vodafone Kedd programnak köszönhetően. A kisvállalatok képezik a gazdaság gerincét, így a vállalkozások életének fellendítése mindannyiunk közös érdeke.” – mondta Lakatos Péter, a Vodafone Magyarország stratégia, márka és kommunikációs vezérigazgató-helyettese.