Március 1-jén a Tesco Mobile megkezdi mobilkommunikációs szolgáltatását teljes egészében a Vodafone technológiáját és modernizált, országos lefedettséget biztosító hálózatát használva. A két alapító – a Vodafone és a Tesco – 50-50%-ban tulajdonolt vállalkozása valódi független, virtuális mobilszolgáltatóként (Mobile Virtual Network Operator – MVNO) kezdi meg működését a magyar piacon. A Tesco Mobile SIM kártyái az ország minden Tesco áruházában, míg készülékek a Tesco hipermarketekben vásárolhatóak. Átlátható tarifa, kedvező percdíjak jellemzik az új szolgáltató kínálatát, míg a készülékek között igazi hiánypótló különlegesség, dual SIM-kártyás telefonkészülék is található.
Reszkető Péter, a Tesco Mobile vezérigazgatója az indulás kapcsán elmondta:
“Nagyon bizakodva várom a Tesco Mobile szolgáltatásának indulását. Virtuális szolgáltatóként önálló cégként kötünk szerződést leendő ügyfeleinkkel, akik egy új, a mobiltávközlési szegmensben eddig nem létező előhívó számon, a 31-esen lesznek elérhetőek. A Tesco Mobile előnyét abban látom, hogy a Vodafone elismerten megbízható technológiai bázisán lép piacra, és a Tesco országos értékesítési hálózatára támaszkodva kínálja a Tesco Mobile egyedi értékeket nyújtó ajánlatait.”
A Tesco Mobile induló ajánlata, a feltöltőkártyás Tesco Mobile Dupla tarifacsomag egyedülállóan kedvező feltételeket kínál. A tarifa legfontosabb előnye, hogy az új szolgáltató ügyfelei minden feltöltését megduplázza, azaz minden feltöltés után a feltöltés mértékével megegyező bónuszt ír jóvá. Gyakorlatban tehát egy 2000 forintos feltöltés után 2000 forintos bónusz jár, ami összesen 4000 forintos lebeszélhetőséget jelent a bónusz érvényességi ideje, 30 nap alatt. Így az egységes 59 forintos perc- és SMS-díj mindössze 29,50 forintot jelent a valóságban, bármely hálózatra, bármilyen időben történő telefonálásról vagy üzenetküldésről legyen is szó. Emellett havi 10 MB díjmentes mobilinternet adatforgalom is elérhető minden Tesco Mobile ügyfél számára.
Belföldi hívás, üzenetküldés és internetjegy vásárlása esetén annak díja először mindig a bónuszegyenlegből kerül levonásra, így rendszeres feltöltéssel maximalizálható a tarifacsomag értéke. Az egyenleg az ország 211 Tesco áruházának pénztárainál, a szerződött feltöltő partnereknél , de akár a Tesco Mobile weboldalán is feltölthető.
A szolgáltatás mobiltelefonnal együtt, vagy akár anélkül, SIM-kártya formájában is megvásárolható. Utóbbi ára 500 forint, amely 300 forint lebeszélhető egyenleget tartalmaz, mely mindenki számára könnyen elérhetővé és kipróbálhatóvá teszi a Tesco Mobile szolgáltatásait.
A Tesco Mobile portfoliójában levő készülékek között okostelefon, és hagyományos, ámde internetezésre alkalmas mobil is szerepel, melyek lehetővé teszik a mobilinternet használatot. A választék különlegessége – a magyarországi mobilszolgáltatók közt egyedül a Tesco Mobile által kínált – Samsung Juniper E1182 duál SIM-kártyás telefon, mely két SIM-kártya egyidejű kezelésére is alkalmas, így a Tesco Mobile SIM-kártya mellett bármely más szolgáltató SIM-kártyáját is tudja kezelni. Emellett a kínálat másik csúcsa a Samsung egyik legnépszerűbb okostelefonja, a Galaxy Mini lesz, a hagyományosabb készülékekre vágyók pedig a Nokia 100, a Samsung C3050 és a Samsung E1080 közül választhatnak.
Így a tarifacsomagban fellelhető 10 MB díjmentes adatforgalmon túl vásárolhatóak 1 órás, 1 napos és 1 hónapos internetjegyek is, melyek 50, 200, illetve 500 MB adatforgalmat biztosítanak kedvező áron. Az internetjegyek természetesen szintén megvásárolhatóak a bónuszegyenleg terhére.
Azok a vásárlók, akik rendelkeznek Tesco Clubcarddal, a fentieken túl további kedvezményekhez is hozzájuthatnak, hiszen minden Tesco Mobile-lal kapcsolatos vásárlás után – legyen ez SIM kártya, mobiltelefon, vagy egyenleg feltöltés – Clubcardjukon a vásárlás értéke után járó pontok kétszeresét írják jóvá.
A Tesco Mobile ügyfelei felmerülő kérdéseit a Tesco áruházak vevőszolgálati pultjainál, a Tesco Mobile saját ügyfélszolgálatán, az alapdíjas, 1215-ös telefonszámon – melyet a Tesco Mobile ügyfelei díjmentesen hívhatnak – és a tescomobile.hu internetes oldalon válaszolják meg.
Azok, akik a Tesco Mobile szolgáltatásait választják, az aktiválás után azonnal igénybe vehetik a hangposta és a hívásértesítő szolgáltatásokat, és a már megszokott módon intézhetik a mobilvásárlásokat, legyen szó akár autópálya-matricáról vagy mobilparkolásról. A leendő ügyfelek készülékeiket külföldön külön aktiválás nélkül használhatják, az Európai Unió területén éppúgy, mint a tengerentúlon.
Dr. Beck György, a Vodafone Magyarország elnöke örömét fejezte ki a sajtótájékoztatón:
“Nagyon boldog vagyok, hogy ígéretünkhöz híven, egy viszonylag rövid, de rendkívül alapos előkészületi munka után útjára bocsájthatjuk a Tesco Mobile-t. Különösen nagy öröm, hogy az egész országra kiterjedő hálózatmodernizációs projektünk eredményeit – így a kiváló minőségű hanghívásokat és a nagysebességű mobilnetet – most már nem csak a Vodafone, de a Tesco Mobile ügyfelei is élvezhetik. Biztos vagyok benne, hogy a Tesco és a Vodafone márkaneve olyan garanciát jelent, ami számos új előfizetőt csábít majd a Tesco Mobile táborába.”
Gerry Gray, a Tesco magyarországi vezérigazgatója hozzátette:
“Külföldön már bebizonyosodott, hogy a Tesco Mobile egy jól működő kezdeményezés, és nagyon örülök, hogy a bevezetésével újabb nagyszerű szolgáltatást kínálhatunk vásárlóinknak. A Tesco és a Vodafone szakértelme mindezt lehetővé teszik, így hiszünk benne, hogy a magyar vásárlók nyitottak lesznek a különleges kedvezményeket nyújtó újdonságra.”
További információ a www.tescomobile.hu oldalon található.