Egyre nagyobb szerepet játszik a bevásárlásokban az okostelefon, akár a vásárlás lebonyolításáról, akár az árak összehasonlításáról legyen szó – derül ki a Nielsen piackutató vállalatnak a barcelonai Mobile World Congress szakmai seregszemlén bemutatott tanulmányából. Az Egyesült Államokban az okostelefon tulajdonosoknak közel egyharmada vásárol már be rendszeresen készülékével, és 78 százalékuk használja üzletekben az árak összehasonlítására. [...]
Tian
2013.02.28.
Apple, Egyéb
402
Az IBM jelentése szerint, a hálaadás és a “Black Friday” következtében az utóbbi pár napban az online vásárlások jelentős része az Apple készülékekről érkezett, átvéve a vezető szerepet és háttérbe szorítva ezzel az Androidos versenytársait. Nézzük meg számokban pontosan mit is jelent. Ha a mobilos vásárlásokat nézzük, akkor a felhasználók 24 százaléka látogatott el előtte készülékéről a kereskedő [...]
Tian
2012.11.25.
Apple, Egyéb
603