Média

E&Y: duplájára nőhet a digitális média piaci részesedése

E&Y: duplájára nőhet a digitális média piaci részesedése

A digitális média adhatja 2015-re a média bevételeinek több mint 20 százalékát, három év alatt duplájára nőhet részesedése a médiapiacon – derül ki az Ernst & Young MTI-nek eljuttatott közleményéből. A tanácsadó cég legfrissebb felmérése azt mutatja, hogy a világ legnagyobb szórakoztatóipari és médiavállalatainak vezetői szerint a digitális médiában rendkívül komoly növekedési potenciál rejlik. A [...]

Helme 2013.04.22. Apple, iPad 0 db 200

Élményközpontú tartalmakra fókuszál a Libri Média

Élményközpontú tartalmakra fókuszál a Libri Média

A PORT.hu és a Fidelio Média házasságából júliusban megalakult Libri Média első sajtóeseményén a hangsúly az élményen, az új kiadványokon és az évfordulókon volt, de bemutatták a cég menedzsmentjét is. „A Libri Média a továbbiakban is kulturális-szabadidős tartalmakra és szolgáltatásokra kíván koncentrálni: a mozitól a klasszikus zenéig, a színházi eseményektől a könyvadatbázisokig a 21. század [...]

Helme 2012.10.16. Egyéb 0 db 524