Az Interbrand a tegnapi napon kiadta a legfrissebb jelentését, melyben a 2012-es évi legnagyobb márkákat vizsgálta a világon. A jelentésben a Top 100 legnépszerűbb márkát állították sorrendbe az elemzők. Az első helyen ismét a Coca-Cola áll, mely az elmúlt évhez képest 8%-ot erősödött, így tartja az eddigi pozícióját. A márkaértéke több, mint 77,8 milliárd dollár. [...]
KeleMan
2012.10.03.
Apple, Egyéb
1 392
A Millward Brown publikálta hétvégén azt a jelentését, mely kutatás szerint jelenleg a tavaly még harmadik helyezett Apple vezeti a világ legértékesebb márkáinak rangsorát. A piackutató cég BrandZ néven már több, mint 10 éve foglalkozik a márkák vizsgálatával, így a kutatás eredményei, figyelembe véve azt a tényt, hogy a világon több millió embert kérdeznek meg, [...]
KeleMan
2011.05.10.
Apple, Egyéb
256