A Magyar Telekomnál lényegesen magasabb lett azon ügyfelek elégedettsége, akik a telefonos ügyintézés során sikeresen azonosították magukat a hangjukkal. A legutóbbi ügyfélelégedettségi felmérések eredményei 20 százalékponttal magasabb elégedettséget mutattak ki a hangazonosítást használó ügyfeleknél az ügyfelek átlagához képest. A hangazonosítást egy évvel ezelőtt, 2012 júliusában vezette be a Magyar Telekom, a hazai piacon elsőként. A [...]
Helme
2013.07.29.
Egyéb
602
Végre elindítja hang alapú azonosító rendszerét a Magyar Telekom. Az érdekesség, hogy az innovatív technológiai fejlesztés mögött az a Nuance áll, ami az iOS operációs rendszerben található új személyi asszisztensért, a Siri rendszeréért is felel. Innovatív, egyszerű és kényelmes hang alapú ügyfél azonosítás elsőként a Magyar Telekomnál! Magyarországon elsőként a Magyar Telekom vezeti be a [...]
KeleMan
2012.07.04.
Egyéb
611