A Laptop Mag minden évben készít egy új felmérést, melyben arra keresik a válaszokat, hogy mely nagy tech gyártók rendelkeznek a legjobb support szolgáltatással. Ahogyan az elmúlt évek folyamán, úgy idén is az Apple került a ranglista első helyére.
A szakemberek több technikát alkalmaztak, hogy felmérjék, ki milyen szolgáltatást kínál. Nézték például, hogy egy-egy gyártónak milyenek a telefonos szolgáltatásai, illetve a különféle webes támogatások, melyek közé természetesen a közösségi médiát is bevették.
Az Apple-t illetően megjegyezték, hogy itt vannak a legtalpraesettebb ügyintézők. Egy telefonhívás átlagosan 6 percet vesz igénybe, s az ügyintézők nagyon segítőkészek, s nagy tudással rendelkeznek, aminek köszönhetően hamar sikerül megoldani a felhasználók egy-egy problémáját. A telefonon felül például a közösségi médián, illetve élő chat-szolgáltatással is segítenek az emberek számára.
Az alábbi diagramról pedig jól kivehető, hogy mely szolgáltató hogy végzett. Pirossal látható a webes támogatottság, s itt összesen 60 pontot kaphattak a gyártók, míg sárgával a telefonos szolgáltatást jelölték, ahol maximálisan 40 pont volt kiosztható. Ha az összesítéseket nézzük, akkor az Apple végzett az első helyen a 91 pontos eredményével, melyet 88 ponttal szorosan a Razer követ, majd harmadik helyen, 78 ponttal a Dell. Sajnos a legrosszabbak között az MSI-t említhetjük meg, kik csupán 30 pontot tudtak összehozni.
Ne maradj le az iDoki legújabb akciójáról!