A Coca-Cola-t is megelőzve, a világ legértékesebb márkájává lépett elő az Apple, olyan vállalatokat maga mögé utasítva mint a Microsoft, az Intel, vagy a BMW – derült ki a világmárkákat rangsoroló Interbrand 2013-as kutatási eredményéből.
Tavaly a második, míg 2011-ben csupán a nyolcadik helyen szerepelt a cupertinoi vállalat a világmárkákat rangsoroló, főként márka-stratégiával, menedzsmenttel valamint tanácsadással foglalkozó Interbrand listáján. Tizenhárom év után azonban, és ezzel a Coca-Cola-t letaszítva a trónról, immáron az Apple a világ legtöbbet érő márkája, melynek értékét mintegy 98,3 milliárd dollárra becsülik. Ez a tavalyi évhez képest már önmagában is jelentős előrelépés, ma ugyanis mintegy 28 százalékkal ér többet az Apple, mint egy évvel ezelőtt, ez a szám ráadásul évről évre folyamatosan növekszik.
Az Apple legfőbb riválisaiként számon tartott Google és a Samsung is jelentős növekedésnek indult, előbbi egyébként a rangsorban a második, míg a dél-koreai elektronikai óriás a nyolcadik helyet kaparintotta meg. A hierarchia egyébként valóban érdekes, a több mint száz világmárkát rangsoroló Interbrand top 10-es listáján az első és második helyezetten túl, harmadik a Coca-Cola, negyedik az IBM, ötödik a Microsoft, hatodik a GE, hetedik a Mc’Donalds, nyolcadik a Samsung, kilencedik az Intel, míg a tízedik a Toyota. Kisebb érdekesség, hogy a lista legnagyobb szereplői közül (nagyméretű terület) tizenkilencedik az Amazon, míg ötvenkettedik a Facebook.
A teljes világmárkákat rangsoroló százas 2013-as Interbrand listát erre a linkre kattintva érhetitek el.
;-)
Miért kell állandóan trollkodni…? Ha nem tetszik a cikk ne olvasd és ne kommenteld vagy ami még jobb alkoss különbet, de az sokaknak nem megy. Különben is be szólni sokkal könnyebb.
Mi a bajod? Mér te talán nemtudtad ezt a hirt? És igazábol ez dicséretnek számit mer ez aztjelenti hogy ez már nyilvánvalo hogy az apple adlegjobb