Lassan hat éve debütált az Apple Music a zenestreamingelők piacán, s azóta tudjuk, hogy nem igazán kecsegtettek minket akciókkal az almások. Ameddig a Spotify ingyenes és fizetős előfizetéseket is kínál, addig a kaliforniaiak esetében csupán három hónapos próbaidőről beszélhetünk.
A napokban az Apple Music egyik fejese, Elena Segal erősítette meg a hírt egy brit tárgyaláson, hogy az Apple nem tervez hosszabb távon sem beszállni az ingyenes streamingelők piacára. Egyszerűen úgy hiszik, hogyha reklámokkal tennék tele az alkalmazást, az nem generálna akkora bevételt, amivel fedeznék a kisesést, valamint a felhasználók sem örülnének neki.
Talán nem is volt sosem kérdéses, hogy lesz-e ingyenes változata a szolgáltatásnak, vagy sem, de most úgy tűnik, hogy mindezt hivatalosan is megerősítették.
Figyelem! Ne feledd, hatalmas évindító akcióval vár az iDoki!