Ideje lesz felkészülnünk az új Instagramra, ugyanis egyre több és több hirdetést találhatunk meg benne. Nem újdonság ez, ugyanis az Instagram az utóbbi öt évben mindig módosított valamit, ami által egyre több szponzorált tartalom jelent meg, de most újabb szintre emelnek mindent.
A Vegre beszámolója szerint, az Instagram marketing fejese, Susan Buckner megerősítette, hogy immáron az Explore fül alatt is helyt kapnak szponzorált tartalmak. Aki használta a felfedezés opciót, az tudja jól, hogy itt eddig nem volt semmilyen hirdetés sem megtalálható, a közösségi alkalmazás mindig olyan posztokat rakott elénk, melyek után bármilyen érdeklődést mutatott a felhasználó. A vezető szerint ez egy tökéletes lehetőség, hiszen így az emberek eddig számukra ismeretlen brandeket fedezhetnek fel.
Elviekben az elkövetkezendő hetek folyamán kerül bevezetésre az új funkció. A videóban pedig láthatjuk, ha új tartalmak után keresgélünk majd, akkor hamar szembe találhatjuk magunkat egy-egy szponzorált tartalommal.
Mit gondoltok, szerintetek jól van ez így, hogy lassan minden közösségi alkalmazásban csak fizetett hirdetéssel találja magát szembe a felhasználó?