Bizonyára mindenki ismeri az Apple korábbi vicces, “I’m a Mac/I’m a PC” reklámjait. A vállalat 2006 és 2009 között futtatta a kampányt, mely az egyik legnépszerűbb lett a vállalaton belül. Most, 10 évvel később, Justin Long, az egyik főszereplő, a People Couch Surfing sorozatában mesélt az almások ikonikus videóiról.
Tudni illik, Long játszotta a Mac-et, s az elmondása alapján közel 300 kisfilmet forgattak le, melyből csupán 66 darabot adott le az Apple. Mint Long szavaiból kiderült, a korábbi CEO, Steve Jobs anno számos reklámot elkaszált, hiszen túlontúl viccesek voltak. Steve úgy vélte, nem tesz jót, ha túlságosan poénosra sikerült egy reklám, ugyanis az elveszi a nézők figyelmét, hiszen sokkal inkább a poénra figyelnek, mint arra, hogy voltaképp mit reklámoz az adott kisfilm.
Mit gondoltok? Szerintetek mi egy jó reklám titka?
Próbáltad már az iHungary alkalmazást?
iHungary
Fejlesztő: Idealisator Hungary LTD
Ár: Free Letöltés