Az utóbbi hetekben több érdekes kimutatásról olvashattunk, melyekben sorra derültek ki, hogy mik voltak a terndek az előző év folyamán. A Sensor Tower csapata ezúttal egy kicsit másabb szemszögből közelítette meg a dolgokat, hiszen arra voltak kíváncsiak, hogy melyek voltak iOS-en a legjövedelmezőbb alkalmazások.
Fontos megjegyezni, hogy az alábbi statisztikában a legjövedelmezőbb előfizetéses modellen alapuló applikációk vannak reprezentálva, melyekből ezúttal kimaradt a játék szekció. Talán nem volt titok eddig sem, de a legtöbbet kaszáló app a YouTube volt, melyet a Tinder követ második, majd a Disney+ a harmadik helyen.
Így néz ki egyébként a top 10-es lista:
- YouTube
- Tinder
- Disney+
- Pandora
- Bumble
- Hulu
- HBO Max
- YouTube Music
- ESPN
- Amazon Music
Érdemes azt is megjegyezni, hogy a tavalyi évben, a pandémiának is köszönhetően a piac 34 százalékot nőtt. Ameddig 2019 folyamán 9,7 milliárd dollárt szereztek meg előfizetéses modellek alapján a fejlesztők, addig egy évvel később, 2020-ban ez az arány 13 milliárdra ugrott.
Vajon idén mi lesz a trend, hogy zárja az évet a szegmens?
Figyelem! Ne feledd, hatalmas évindító akcióval vár az iDoki!