A Counterpoint elemzőcsapata az elmúlt napok folyamán állt elő legújabb felmérésével, melyben azt vizsgálták, hogy mi volt megfigyelhető a viselhetők piacán. Érdekesség, hogy a legújabb statisztikában nem a 2020-as év negyedik negyedéves számai szerepelnek, hanem még csak a harmadik negyedéves adatok.
Ameddig 2019 utolsó negyedévében az AirPods 41 százalékos piaci megoszlást tudhatott magáénak a füllhallgatók piacán, addig kilenc hónappal később 29 százalékra esett a részesedése. Ugyan nagyobb visszaesésnek tudható ez be, azonban ha azt nézzük, a legtöbb gyártó a 2-5 százalékos kategóriában található.
A Xiaomi 13 százalékos megoszlással lett a második, amelyet a Samsung követ a harmadikon 5 százalékos megoszlással. Érdekesség továbbá, hogy a top 10-es listában szereplő fülesek 50 dollár alattiak voltak, így az Apple igazán kimagasló arányokkal büszkélkedhet, hiszen jóval eme érték fölött kínálják füleseiket.
Sajnos meg is értem, mi megvettük de hatalmas csalódás! Folyamatos csatlakozási problémák…