Az almások immáron több, mint 13 éve állnak partneri kapcsolatban az úgynevezett (Product)RED kezdeményezéssel, melynek egyik alapítótagja a U2 frontembere, Bono. A (Product)RED-hez számos vállalat csatlakozott, s lényege, hogy az abból befolyt pénzösszeggel kívánják felvenni a harcot az AIDS-szel szemben, hogy egyszer megszülethessen az AIDS mentes generáció.
A fennálló járványhelyzetre való tekintettel az Apple a RED-del együtt egy új döntést hozott, mely szerint a szeptember 30-ig befolyt összeget a koronavírus ellen fordítják a Global Fund által megalapított COVID-19 Response Mechanism programjába. Ezzel lényegében valamelyest beszállnak, hogy támogassák az egészségügyet, hogy a kórházakban legyenek megfelelő védőfelszerelések.
Aki tehát mostanában szeretne bármilyen Apple terméket vásárolni, annak érdemes a RED produktumokat választania, hiszen most bármilyen támogatás jól jön a fennálló helyzetben.
Figyelem! A koronavírusra való tekintettel megnövelt kapacitással üzemel az iDoki házhoz megy szolgáltatása, valamint az új korlátozás ellenére továbbra is látogatható az iDoki szaküzlete.