Ahogyan véget ért a 2019-es év, úgy készített egy új kimutatást a Sensor Tower csapata. A legújabb statisztikában sajnos csak az amerikai adatok szerepelnek, de általa megtudhatjuk, hogy egyre többet költenek a felhasználók az App Store-ban és a Google Play áruházban az előfizetéses modellen alapuló appokon belül.
Az elemzőcsapat 2016-tól készít folyamatosan hasonló felmérést, s a mostanihoz képest mondhatni, de kis számokkal rendelkeztek. Ekkor az iOS felhasználók 1,3 milliárd dollárt költöttek el az évben az előfizetésekre, míg a Google Play-ben még kisebb arányokról, 194 millióról beszélhettünk.
Amennyiben az elmúlt évi adatokat nézzük, akkor láthatjuk, hogy növekvő tendenciát mutatnak a számok. Az App Store-ban 2019-ben összesen 3,6 milliárd dollár volt az, mely konkrét előfizetésekre ment el, míg a Google platformján ennek az egyharmadáról, 1,1 milliárdról beszélhetünk.
Várhatóan tovább emelkednek a számok az idei év folyamán is. A Sensor Tower szerint a legsikeresebb alkalmazás a Netflix, YouTube és Tinder triója volt, hiszen jelenleg ezen appokat használják leginkább az emberek.
Nálatok mi a helyzet? Ti előfizettek rendszeresen valamilyen szolgáltatásra?
Próbáltad már az iHungary alkalmazást?
iHungary
Fejlesztő: Idealisator Hungary LTD
Ár: Free Letöltés