Decemberben ért véget az előző év negyedik negyedéve, a Spotify pedig nem olyan rég megtartotta az aktuális pénzügyi beszámolóját. A streamszolgáltatónak a 2019-es év végével végével immáron 124 millió tényleges előfizetője volt, ami 11 millióval több, mint az azt megelőző három hónapos időszakban. Ha pedig a növekedési rátát nézzük, akkor az éves szinten 29 százalékot mutat.
A Reuters ennek ellenére mégis óvatosságra hívja fel a figyelmet, hiszen szerintük nagyon jól festenek ezek a számok, azonban csalóak lehetnek. A Spotify az adott negyedév folyamán számos promóciós kampányt hirdetett, melynek berkein belül bárki ingyenesen használhatta 3 hónapig a Spotify prémium szolgáltatását, hogy ezzel visszanyerjék a korábban elvesztett előfizetőiket.
Az harmadik negyedévben összesen 248 millióra volt tehető az aktív Spotify előfizetők száma, melyekben az ingyenes változatot használók is benne voltak. Ergo mondhatjuk, hogy a Spotify tavalyi harmadik negyedéves bázisának a fele számít most ténylegesen prémium felhasználónak.
Az Apple mostanság nem osztott meg hivatalos számokat, hogy hol tartanak a streamszolgáltatásaikkal, de tavaly nyáron 60 millió előfizetővel büszkélkedhettek. Jelen becslések szerint nagyjából 70 milliós bázissal büszkélkedhetnek a kaliforniaiak.
Próbáltad már az iHungary alkalmazást?
iHungary
Fejlesztő: Idealisator Hungary LTD
Ár: Free Letöltés