Most, hogy már egy jó ideje véget ért karácsony, a Flurry elemzőcsapata kiadta, hogy milyenek voltak az aktiválási arányok az ünnepek alatt. Sajnos az alábbi statisztikában csupán az amerikai piac adatai szerepelnek, de ettől függetlenül érdekes látni, hogy miképp tarolt az iPhone.
Amennyiben a december 1 és 24-e közötti időszakot nézzük, akkor Amerikában az új telefonaktiválások 40,6 százalékát tette ki az Apple, míg további 26,3-at az Apple, illetve a maradék egyharmadot a többi gyártó. Amennyiben a december 25 és 31-e közötti időszakot nézzük, akkor ott láthatjuk, hogy az Apple aránya majdnem 2 százalékkal emelkedett, miközben a Samsung-é 3 százalékkal csökkent.
No és mi van akkor, ha tovább bontjuk a listát, s megnézzük, hogy melyek voltak a legpopulárisabb modellek? Azt kell mondjuk, hogy a tízes listából kilenc helyet az Apple foglal el. A legnépszerűbb telefon az iPhone 11 volt 6,16 százalékkal, amit második helyen az iPhone Xr követ 5,27-tel, majd harmadik helyen az iPhone 7 található meg 3,31 százalékos megoszlással.
Nyilván saját piacán a legmagasabbak az Apple arányai, de mi azért arra is kíváncsiak lennénk, hogy az EU-ban, vagy a világ többi részén mi volt a helyzet. Sajnos ezekről egyelőre nem készült statisztika, de esélyes, hogy már nem is lesz.
Mit szóltok az Apple teljesítményéhez?
Próbáltad már az iHungary alkalmazást?
iHungary
Fejlesztő: Idealisator Hungary LTD
Ár: Free Letöltés