Lassan kerek négy éve annak, hogy a Nintendo bejelentette, hogy megkezdi a fejlesztést az Apple iPhone és iPad eszközeire. Mint tudjuk, a japán gyártó korábban nagyon makacs volt, s csak a saját hardvereire fejlesztett, hiszen nem szeretett volna osztozni, valamint más platformra költözni.
A legújabb hírek szerint a Nintendo értesítette a fejlesztőpartnereit, hogy dolgozzanak ki egy újabb stratégiát, amellyel lényegében csökkentik az árakat. A japánok konkrétan az alkalmazáson belüli vásárlásokra gondoltak, ugyanis szerintük ez az, amely teljesen megöli a játékosok számára az élményt.
A statisztika kimutatta, hogy hiába lehet esetenként jövedelmezőbb az, ha alkalmazáson belüli vásárlásokkal van telepakolva egy app, azonban a Nintendo-nál ez nem igaz. Az utóbbi időszakban elkezdett csökkenni a mobil eszközökről befolyó pénzösszeg, így emiatt döntöttek úgy, hogy inkább árcsökkenést szeretnének, s több eladást produkálni, mint magasabb árakkal kevesebbet.
A Nintendo az elmúlt években számos játékot adott ki iOS-re, s ezek közül talán a Super Mario Run-t érdemes kiemelni. Az applikációt ugyan ingyenesen tölthettük le az App Store-ból, s két pálya volt csupán kipróbálható, azonban aki a teljes játékot szerette volna, annak 9,99 dollárért/euróért kellett azt megvásárolnia. Ezen stratégiával azt vallották a japánok, hogy a játék árán felül nincs több rejtett lehúzás, mint a freemium játékok esetében.
Ne maradj le az iDoki legújabb akciójáról!