Az NDP Group új felméréssel állt elő, melyből kivehető, hogy egyre nagyobb teret hódít az okosórák és viselhetők piaca. A 2018-as novemberi adatok alapján, az elmúlt 12 hónapban összesen 61 százalékkal nőtt az okosórák szegmense.
Ha számszerűsíteni szeretnénk, akkor ez a 61 százalékos növekedés 5 milliárd dollárt hozott a gyártók konyhájára, melynek legnagyobb nyertesei az Apple, a Samsung és a Fitbit volt. Ezen három óriás könyvelhette el az okosórák eladásainak a 88 százalékát, s közülük természetesen az Apple diadalmaskodik – sajnos arról nem szólnak a hírek, hogy milyen százalékokat produkáltak a kaliforniaiak.
További érdekesség, hogy immáron az amerikai felnőttek 16 százaléka rendelkezik egy okosórával. Ha ezt az egy évvel korábbi, tehát a 2017 novemberi adatokhoz mérjük, akkor ott még csak 12 százalékról beszélhetünk. A legnépszerűbb korosztályba a 18 és 34 éveseket sorolhatjuk, hiszen itt 23 százalékos az okosórák elterjedtsége. Magyarán minden negyedik, ebbe a korosztályba tartozó ember rendelkezik egy okosórával.
A szakemberek szerint a felhasználóknak tetszik, hogy egyre több olyan okosóra van a piacon, melyek valamilyen szinten monitorozzák az egészséget. Nagy lépést tett eme irányba az Apple a negyedik generációs okosórájával, hiszen az immáron EKG mérésre is képes az amerikaiaknál, s többek között ezért is vezetnek a gyártók között.
Sajnos arról nem készült felmérés, hogy világszinten milyenek a megoszlások, hiszen ott talán egy sokkal érdekesebb statisztikát kaptunk volna. Ti rendelkeztek valamilyen okosórával, vagy egyéb kiegészítővel?
Próbáltad már az iHungary alkalmazást?
iHungary
Fejlesztő: Idealisator Hungary LTD
Ár: Free Letöltés
Igen rendelkezem
Zeblaze Thor Pro hosszas gondolkodas után emellett döntöttem Apple tul drága a többi meg ar tuas miatt bukott maradt az olcso de emiatt nem vizallo Zeblaze