A CNBC beszámolója szerint, a november 11-én megrendezett szinglik napjaként elhíresült vásárlási eseményen tarolt az Apple. Az Alibaba által megrendezett akció hasonló a fekete péntekhez, melynek gyökerei az USA-ból származnak, azonban a szinglik napja amolyan keleti fekete péntek alternatívaként emlegethető.
Az Alibaba hivatalos számokat nem osztott meg az eladásokról, azonban annyit igen, hogy a gyártók közül az Apple volt az első számú brand. Pontos teljesítményről ugyan nem tudni, viszont arról igen, hogy egyedül csak az Apple termékei hoztak az Alibaba konyhájára 14,36 millió dollárnak megfelelő pénzösszeget. Második legkeresettebb gyártó a kínai Huawei volt, melyet a Xiaomi követett harmadik helyen.
Azért érdekes a mostani eset, mivel az Apple-nek sikerült az ázsiai piacon diadalmaskodnia. Mint tudjuk, itt elég nehéz dolguk van a kaliforniaiaknak, hiszen az itteni felhasználók többsége inkább az olcsóbb, kínai alternatívákra csap le. Sajnos az nem derült ki, hogy a mostani eseményen melyik modellek voltak a legkeresettebbek, de ha tippelni kellene, akkor feltehetően a korábbi, egy-két évvel ezelőtt megjelent telefonok pöröghettek a legjobban.
Próbáltad már az iHungary alkalmazást?
iHungary
Fejlesztő: Idealisator Hungary LTD
Ár: Free Letöltés