Nem olyan rég számoltunk be arról, hogy az iPhone X felhasználói számára új szervizprogramot hirdetett az Apple, azonban nem sokkal azt követően egy újabbról adtak ki közleményt. Ezúttal a MacBook Pro tulajait fogja érinteni a program, kik 2017 júniusa és 2018 júniusa között vásároltak a 13 colos, nem Touch Bar-ral szerelt masinából.
A hivatalos információk szerint a 128 és a 256 GB-os SSD-vel szerelt masinákat érinti egyedül a hiba. Az almások közleménye alapján ez idő alatt eladott modelleknél rendellenességek léptek fel, így a felhasználók több esetben adatvesztést tapasztalhattak. A program által a kaliforniaiak cserélik az SSD-t, valamint ebből kifolyólag egy tiszta telepítést is végeznek, így a problémában érintett felhasználóknak ajánlott biztonsági mentést készíteniük.
Az Apple honlapjára érdemes ellátogatnia azon felhasználóknak, kik az adott időszakban vásároltak a szóban forgó laptopból, s a sorozatszám alapján leellenőrizni, hogy jogosultak-e a cserére. Amennyiben igen, akkor a hivatalos szervizpartnert kell felkeresni, kik díjmentesen elvégzik a cserét. Bármilyen további kérdésben pedig az Apple Support lesz a segítségre.
Próbáltad már az iHungary alkalmazást?
iHungary
Fejlesztő: Idealisator Hungary LTD
Ár: Free Letöltés