Az Apple által tavaly bemutatott HomePod csak az idei év elején jelent meg az első körös országokban. A termék piacra dobását követően viszont egy nagyon hangulatos kisfilmet osztott meg a kaliforniai vállalat, amivel most egy díjat söpörtek be.
Az AdAge beszámolója szerint a kaliforniaiak ezúttal az “Association of Independent Commercial Producers Show” díjazását nyerték el kiváló egyéni reklám kategórián belül. A szakiknak tetszett, amit Spike Jonze FKA Twigs-szel karöltve megálmodott, hiszen a film pont arról szól, hogy miként képes a termék a szürke hétköznapokból egy varázslatos világba elkalauzolni minket a virtuális asszisztensünk segítségével.
Az AICPS-ről tudni érdemes, hogy 1972-től kezdve minden évben kiosztják a legjobb reklámnak, kisfilmnek járó díjakat. Számotokra mennyire tetszett a HomePod legelső reklámja?
Figyelem! Betört a kijelződ? Ne feledd, kihagyhatatlan kijelzőcsere akcióval vár az iDoki! Apropó, tudtad, hogy változott a Báthoryn lévő iDoki nyitvatartása?