Jimmy Iovine egy rövid interjút adott a Billboard számára, kiknek elárulta, hogy a zenestreamingelő szolgáltatásuk immáron 30 millió előfizetővel rendelkezik. Maga az Apple Music valamivel több, mint két éve indult útjára, azóta pedig szépen lassan gyarapodik tovább.
Az Iovine által emlegetett 30 millió előfizető ugyan nem kevés, de a vezető ennél többre vágyik. Szerinte a streamszolgáltatók ha sikeresek szeretnének maradni, akkor annál sokkal többet kell nyújtaniuk, minthogy kizárólag zenét szolgáltassanak a felhasználók számára. Pontosabb infókat ugyan nem árult el arról, hogy mit terveznek a jövőben, de Zane Lowe hozzáfűzte, hogy magukat a zenéket egy kontextusba kell tenni és történetet, élményt kell köré építeniük. Nyilván ez zenestreamingelő szolgáltatónál maga a zene az elsődleges, de némi extra körítéssel kiemelkedhetnek a tömegből.
Ha pedig nagyon hasonlítani akarnánk, akkor a Spotify nem olyan régen jelentette be, hogy ők már 60 millió előfizetői bázissal bírnak. Nagy különbségről beszélhetünk a két szolgáltató között, de ha azt nézzük, akkor a Spotify egy évtizede űzi az ipart, míg az Apple csupán két éve szállt be a streamszolgáltatók piacára.