Az elmúlt napok folyamán már beszámoltunk arról, hogy az Apple fele annyit költ televíziózásra, mint a HBO, de most jött egy újabb érdekes hír ugyanebben a témában. A Netflix egyik vezetője, Ted Sarandos elárulta, hogy a vállalat 2018 folyamán összesen 7 milliárd dollárt fog különféle kontentekre költeni.
Ugyebár azt tudjuk, hogy az almások csupán egymilliárd dollárt fognak befektetni, miközben hétszer ennyit a rivális szolgáltató. Érdemes azonban megjegyezni, hogy a két összeg között igen is van különbség azt illetően, hogy mire fordítják az óriások.
Ugyebár az Apple csak original sorozatokra költi a pénzt, ami mellett filmekre és különféle film fesztiválokra egyaránt fordíthatják az összeget. Ezzel szemben a Netflixnél mindez adott, de ott vannak az olyan műsorok, melyeket folyamatosan licencelni kell. Ide sorolhatjuk mondjuk a Kártyavárat (House of Cards) és az Orange Is the New Black-et.
A Netflix jelenleg 190 országban összesen 104 millió előfizetővel büszkélkedhet. Természetesen több ismertebb sorozattal próbálják meg magukhoz hódítani a felhasználókat, viszont érdemes lesz megvárni, hogy végül mibe fekteti pénzét az Apple, hiszen az némileg felpezsdíthetik majd az állóvizet.