Emlékeztek azokra az időkre, mikor Laurel és Hardy az 1935-ös ‘Thicker Than Water’ című filmben zenét hallgatott egy iPhone 7-en egy EarPods által? Na és arra, mikor Audrey Hepburn és Julie Andrews egy iPhone 7 és szelfibot segítségével szelfizett az 1965-ös Oscar-díjátadón?
Nem? Nem baj, mivel ezek egyike sem történt meg a valóságban, hiszen fura lenne, ha az Apple 2017-es felhozatala már több, mint 50 évvel a piacon lennének. Az történt ezúttal, hogy egy Apple rajongó dizájner eleresztette a fantáziáját, aminek köszönhetően régi ismertebb filmek egy-egy jelenetébe csempészett egy Apple terméket. Az eredmény magáról beszél, hiszen iszonyatosan hangulatos képeket alkotott ezáltal.
A 34 éves madridi grafikus, Pablo Larrocha úgy gondolta, ha nagyon menő lenne, ha a régi ismertebb filmekbe, az egykori sztárok kezei közé varázsolna egy almás terméket. A képeken láthatunk iPhone 7, iPad Pro és Apple Watch termékeket egyaránt. Például ott van az ikonikus 1942-es Casablanca film, ahol Humphrey Bogart kezén láthatunk egy Apple Watch-ot, míg az öltönye zsebében egy iPhone 7-et kilógni. Maga a film pedig 13 évvel azelőtt került vászonra, hogy Steve Jobs megszületett volna.
Bónuszként pedig kaptunk egy színes képet, ahol a ‘Vissza a jövőbe’ főszereplői, Marty McFly és Doc Brown bámulja az iPad Pro kijelzőjét.
Na kinek hogy tetszettek az alábbi képek?
Ez nagyon nagyon ötletes! Gratula!
Szörnyű, hogy mire nem képesek, termékek eladásakor, a marketingesek.
Még hogy a madridi grafikus gondolta. xD