Ha a lehető legjobb support szolgáltatást szeretnéd laptopod számára, akkor bizony meg kell fizetned az Apple-féle prémium árat. Legalábbis ez szűrhető le a Laptop Magazine idei felméréséből, melyben mint minden évben, idén is arra keresték a választ, hogy mely gyártók kínálják a legjobb supportot a felhasználók számára.
A felmérésben összesen 10 gyártót rangsoroltak, ahol nézték az webes, a telefonos és az összesített teljesítményt. Ha megnézzük az alábbi táblázatot, akkor remekül leolvasható, hogy milyen jól szerepelt az Apple. A webes supportnál 56 pontot kaptak a 60-ból, míg a telefonosoknál 37-et a 40-ből. A telefonos ügyfélszolgálatukat a nap 24 órájában lehet hívni, míg egy átlagos beszélgetés 6 percet vesz igénybe. Összesítettben 93 pontot értek el az almások.
Második helyen az Acer végzett, akik már csak 88 pontot kaptak, de szorosan ott van mögöttük a Lenovo is 86-os értékeléssel. A legrövidebb hívás egyébként az MSI-nél tapasztalható 5:25 perccel, azonban ha az összesített elégedettséget nézzük, akkor csupán 63 pontot kaptak. Az Apple egyik fő konkurense, a Samsung egyaránt helyt kapott a listán, azonban náluk csaknem kétszer annyi idő egy telefonhívás, ami ráadásul nem érhető el 24/7-ben, valamint az összesített értékelésük is csak 67 pontra rakható.
A jó hír, hogy immáron ez a harmadik olyan év, ahol az Apple kapta a legjobb értékelést. Nem csoda, hiszen akár Twitteren is kaphatunk tőlük hasznos tanácsokat, azonban komolyabb problémák esetén érdemes az Apple Support hivatalos oldalára ellátogatni a segítségért.
Nektek milyenek a tapasztalataitok az Apple Supporttal kapcsolatosan?