Az Adweek egy új beszámolója szerint az Apple némileg stratégiát vált marketing téren. Ha az eddigi videókampányaikat nézzük, akkor tudjuk nagyon jól, hogy globálisak voltak a reklámok, azonban mostantól sokkal nagyobb hangsúlyt fektetnek a regionális kampányokra.
Az almások megerősítették a kapcsolatukat a TBWA\Media Arts Lab-bal, melynek következményeképpen másabb hirdetéseket fogunk kapni. A jelenlegi információk szerint eltérőbbek lesznek a reklámok, hiszen nem globálisak lesznek, mint ahogyan azt eddig megszokhattuk. Ezáltal több piacon jelennek meg újabb marketinganyagok, amelyek az adott régió szokásait nézik. Például lesznek országok, ahol inkább a digitális kontenteket, vagy közösségi funkciókat helyezik előtérbe, míg másutt magukat a termékeket.
Az új ideológiával persze sokkal célirányosabb marketingre számítanak. Ettől függetlenül reméljük, hogy a globális, inkább termékeket bemutató reklámokról sem feledkeznek meg az almások, valamint hogy mindenki számára elérhetőek lesznek az Apple YouTube csatornáján az egy-egy kisebb avagy nagyobb piacra szánt videója.