Új felméréssel állt elő a Flurry Analytics csapata, akik többek között minden évben megvizsgálják, hogy hogyan alakulnak az új okostelefon aktiválások a karácsonyi időszakban. Most sem volt másképp, hiszen a csapat megnézte, hogy karácsony hetén milyen arányban aktiváltak telefonokat a felhasználók.
Az első diagramon látható, hogy milyen arányban aktiválták a felhasználók a készülékeiket. Egyértelmű a győztes, hiszen az almás készülékek 44 százalékos aktiválást élveztek, míg a Samsung már jóval kevesebbet, 21 százalékot. Harmadik helyen három százalékkal a Huawei végzett, akit az LG, Amazon, Oppo, Xiaomi és Motorola követ fejenként két százalékkal. Sajnos a Google Pixel telefonjai nem kaptak helyet, de nyilván ez annak tudható be, hogy csak két modellel állt elő idén a Google.
A második ábrán újabb megoszlások láthatóak, hogy pontosan milyen kategóriába sorolható termékeket aktiváltak a felhasználók. Idén karácsonykor a legtöbbet a közepes méretű telefont aktiválták, ami 45 százalékos részesedéssel vezet, viszont jól láthatjuk, hogy idén sokkal menőbb volt a phablet kategória, hiszen a tavalyi 27-ről 37 százalékra kúszott fel az arányuk, miközben a tabletek aránya minimálisan mérséklődött.
Nem árt alaposan megvizsgálni az alábbi diagramot, hiszen szemmel látható, hogy mennyit változott a mobil piac az elmúlt négy karácsony alkalmával:
Érdemes lesz jövőre is visszanézni, hogy hogyan alakul majd a piac. Feltehetően a phablet kategória már nem fog sokat változni, bár mondjuk ez attól is függ, hogy milyen újdonságokkal állnak elő az elkövetkezendő hónapok folyamán a gyártók.
Státusz lett ennyi .
Nem vettem meg mrt csak az 5.5 tud többet a mostani nál ,a kisebb nem sorry.
Nekem túl nagy ra sikeredett ,így sz v sz a kövit se fogom . Bassza meg az alma
Most biztos magára vette a cég, és nem ad ki több telefont. RIP.
Remélem is
szeretnék egy full extra mobilt 4,7 ” ban olyat mint az 5,5″ os.minden jóval ellátva .
Van is. SE