Újabb reklámokat adott ki az Apple, ám ezúttal nem teljesen a karácsonyi hangulat volt a fő célpont. Az első reklám a japán Apple Pay-t mutatják be röviden, ugyanis ahogyan tudjuk, nem olyan rég itt is elrajtolt a szolgáltatás, azonban itt az egyik legfejlettebb, ugyanis tömegközlekedési eszközökhöz is használhatják az emberek, hiszen jegyeket vásárolhatnak általa.
A másik két reklámban pedig az Apple folytatja azt, amit napokkal ezelőtt elkezdett. Napokkal korábban megjelent négy rövidke reklám, melyhez most két újabbat adtak ki. Az elsőben a bringásoknak kedveznek, hiszen általa felmérhetjük az aktivitási szintünket, míg a másodikban inkább a vízálló funkciót hivatottak bemutatni, hiszen az új második generációs óra már vízálló minősítést kapott.
Örülnétek, ha nálunk is egy hasonlóan fejlett Apple Pay mutatkozna be az elkövetkezendő hónapok folyamán?