Mint minden évben, a kaliforniai vállalat idén is, a szokásaihoz híven kiadta karácsonyi reklámját, amely az átlaghoz képest hosszabb, illetve sokkalta hangulatosabb lett. 2016-ban Frankié a főszerep, aki egyedül tölti az ünnepeket. Ha az elmúlt évek reklámjaihoz hasonlítjuk, akkor az almások mindig a családot helyezték előtérbe, azonban most más szemszögből közelítik meg a dolgokat.
A reklám mottója, hogy mindenki számára nyissuk meg szívünket. A legújabb karácsonyi videóban minimális szerepet kapott a nem olyan rég megjelent iPhone 7, melyre Frankie a Voice Memos segítségével felvette a zenedoboza tartalmát. Ezek után a főtéren próbálkozott kedveskedni a város lakói számára, ami első nekifutásra nem igazán ment neki. Végezetül egy leányzó is csatlakozott hozzá, majd ennek hatására az egész tömeg dalra fakadt.
Hogy tetszik az idei karácsonyi reklám?
Hát elég semmit mondó vontatott
Nem is értem mit akar reklámozni
Unalmas nem jövök rá mit nézek
Egyszóval remelem itthon nem kell
Ezt a tv nézni!
Amilyen luxus termek olyan szar a reklám