Az elmúlt napok folyamán egy új reklámot adott ki a Microsoft, melyben ezúttal a MacBook Air modellekhez hasonlítják az új Surface Prót. Ahogyan a redmondi vállalattól megszokhattuk, ismételten az Apple gyengeségeire hívták fel a figyelmet, amivel párhuzamosan a saját erősségeiket mutatták be.
A lényeg, hogy a Microsoft új tabletjéhez jár egy ceruza, így azt nem kell külön megvásárolnunk hozzá. Apropó, azt tudtátok, hogy ez a cerka nem működik a MacBook Air kijelzőjén? Bizony ám. Plusz erőssége a Surface Pro 4-nek, hogy billentyűvel érkezik, melyet bármikor le vagy feltehettek rá a könnyebb használat miatt. Lényegében erről szólt most a Microsoft új reklámja.
A Microsoft álláspontját elnézve jó lenne, ha az Apple is változtatna kicsit a dolgokon, s nem kellene minden fontosabb kiegészítőt aranyáron megvásárolni. Bár illik tudni, hogy az iPad-et másra tervezték, mint a notebookokat, azonban vannak olyan felhasználók, kik számára néha jól jönne a billentyűzet megléte.