Június elején már láthattuk az Apple legújabb Shot on iPhone sorozatban részt vett reklámjait. Magáról a kampányról érdemes tudni, hogy az iPhone 6s-el készített videófelvételeket és képeket az almások megosztják a nagyérdeművel. A tavalyi év folyamán még díjat is nyertek vele, most pedig ismételten tovább emelik a színvonalat.
Ezúttal nagyobb országok hirdetőtábláin köszönnek vissza a felhasználók által készített képek. A TechCrunch beszámolója alapján az Apple az intenzív színhasználatokra ment rá, amelyeket különböző nagyvárosokban láthatnak viszont az emberek. Mivel felhasználói képekről beszélünk, ezért minden egyes kép alatt ott szerepel az adott fotós neve.
A hírek szerint a Shot on iPhone kezdeményezés képeivel több országban is találkozhatunk, köztük számos Európai országban, mint például Franciaország, Németország, Spanyolország, Olaszország vagy Svájc. Sajnos Magyarország kimarad ebből a rendkívül színes kampányból.
Egészen ötletes és egyben figyelemfelhívó az új kampány. Nektek hogy tetszik?
Hát az biztos hogy sokkal szebb mint az a sok színes tehén volt és ha nem baj akkor még azt is megkockáztatnám hogy szerintem még művészi értéke is van…..ja és mindenféleképpen szebb mint a sajnos nagyon elterjedt graffitik. Bár nem tagadom hogy azok között is fellelhető nem egy olyan amit nyugodtan lehet művészetnek nevezni. Összességében szerintem nagy ötlet és nagyon jól néz ki. Kár hogy mi ebből is kimaradtunk mint a magyar nyelvű Siriből……meg a nyolcaddöntőből…..