Napokkal ezelőtt már beszámoltunk, hogy reklámozásból kudarcot vallott az Apple, hiszen nem igazán váltotta be a még Steve Jobs prezentálta iAd a reményeket. Az eltelt idő alatt pedig újabb dolgok történtek ezt illetően, hiszen nem olyan régen az almások bejelentették, hogy június 30-án végleg megszüntetik a szolgáltatást.
Végül is várható volt a lépés az Apple részéről, hiszen ha valami nem váltja be a hozzáfűzött reményeket, azt inkább hanyagolják. A hivatalos közlemény szerint június végéig a fejlesztők még igénybe vehetik az iAd-et, aminek a teljes bevétele őket illeti meg – ugyebár erre a szűk 6 hónapra nem tart igényt a kaliforniai vállalat. Az új alkalmazások már nem fogják támogatni az iAd kampányt, azonban a régieknél még elérhető. Ez részben rossz, mivel erre a kis időre nem fog fejlődni az iAd, részben viszont jó, mert kisebb költségek illeti meg a hirdetőket.