1,7 milliárd dollárt produkált az Apple Watch

HusztiD 2015.11.13. 16:58 Apple, Apple Watch, Kiemelt hírek 3 hozzászólás 238

Apple-Watch-Everything-you-need-to-know-Gallery-Video-458294-5

Két héttel ezelőtt már fény derült, hogy pontosan hogyan zárta az Apple a legutóbbi pénzügyi negyedévét. Megtudhattuk, hogy hány milliárd dollár bevételre és profitra tettek szert, ugyanakkor kiderült, hogy hány darab iPhone, iPad és Mac talált gazdára. Van ugyan pár dolog, ami nem derült ki, mint például az, hogy hány darab Apple Watch-csot sikerült értékesíteniük. Ha helyesek az előző hét hírei, akkor nagyjából 7 millió darab órát szállítottak le világszerte.

Ezúttal a VentureBeat csapata járt kicsit utána a dolgoknak és kiszámolták, hogy megközelítőleg milyen bevételt produkált az Apple az okosórája által. Az egyéb kategória árbevételei általában évről évre minimálisat változnak, de ezúttal ez sokkal nagyobb volt. Tavaly 8,379 milliárd dollárt  hozott a szekció az Apple számára, míg a 2015-ös pénzügyi évben már 10,067-et. Kis számolás után kiderül, hogy 1,688 milliárd maradt, ami elvileg az Apple Watch-nak eladásainak tudható be.

applewatch-3-up-print

Érdemes megjegyezni, hogy az egyéb kategóriában szerepelnek az iPod-ok is, melyek évről évre csökkenő tendenciát mutatnak. Ebből az következik, hogy az Apple Watch megjelenése óta megközelítőleg 1,7 milliárd dollárt hozott az almások konyhájára.

Persze ezek is számítások csupán. Addig, amíg az Apple nem árulja el a pontos adatokat, csak különféle elemzésekről és tippelésekről olvashatunk.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

3 hozzászólás

  1. aggressor - 2015.11.13. 18:04

    majd akkor szóljatok ha annyi dollárt hoz mint az iphone. harmat gyenge.

  2. Patrick - 2015.11.13. 19:27

    Miért lenne gyenge? Nézd mar meg a konkurencia okosorainak az eladási számait. Kozel sincsenek ehhez az értékhez.

  3. Gretsy - 2015.11.14. 14:37

    Nyilván annyit nem fog hozni, mint az iPhone. Úgy lehetne igazán értékelni az infót, ha tudnánk hogy mennyit költött termékmarketingre.

Szólj hozzá Te is!