Gőzerővel rajtolt el az Apple globális óriásplakátkampáyna, ami az új Music szolgáltatást promózza. A plakátok sorra tűnnek fel San Franciscoban, Torontoban, Los Angelesben, Mexikóvárosban és még sorolhatnánk.
Óriásplakátok kerültek ki San Franciscoban és a tokiói Omoteszandó és Haradzsuku metróállomások plakáthelyeire is. Mexikóvárosban buszmegállókban találhatjuk a citylight plakátokat, míg Kanadában és Los Angelesben leginkább útmenti multireklámokon láthatóak a promóciós anyagok.
A bannerek hasonlóak a korábbi online kreatívokhoz, deszaturált képeket láthatunk művészekről, amikre a szokásos Apple Music logó került többféle betűtípusváltozattal. A kampány pontos rajtidőpontja nem ismert, a már látott anyagok az elmúlt napok folyamán kerültek ki. Ezek az első komolyabb reklámanyagok a szolgáltatás június 30-i rajtja óta a WWDC-s videókat leszámítva.
Így néznek ki a japán metrós plakátok az Omoteszandó állomáson:
És így Haradzsukunál, FKA Twigs-szel:
A Billboard egyébként nemrég jelentette be, hogy mostantól az Apple Musicban streamelt számok is beleszámítanak a Billboard 200 és a Billboard Hot 100 listákba is – az augusztusi toplistákba már bele is számolják a szolgáltatásban lejátszott trackek is. Hasonlóképpen ideszámítanak az Amazon Primeban, a Google Playben, a Medianetben, a Rdioban, a Rhapsodyban, a Slackerben, a Groove Music Passben, a Tidalban és a Spotifyban streamelt nóták is.