Az Egyesült Államokban eddig online eladott Apple Watch-ok száma elérte a 3 039 353-at. Az átlagban 505 dollárért elkelt órák mindössze három hónap alatt jutottak túl a hárommilliós álomhatáron – mutatják a Slice Intelligence legfrissebb adatai, mindössze három hónappal azután, hogy előrendelhetővé vált az eszköz.
A legnépszerűbb a Sport modell volt, amiből egész pontosan 1 950 909 darab talált gazdára. A dobogó második fokára az acélmentes változat került, 1 086 569 eladott órával. A Sport átlagára 381 dollár, míg az rozsdamentes acél modellek átlagban 695 dollárért keltek el. Az Apple Watch Edition-ből 1 875-öt adtak el, ezeket már jóval borsosabb, 13 700 dolláros átlagáron sikerült értékesíteni.
A 10-17 ezer dollárért megvásárolható 18 karátos arany kiadás pedig olyan hírességek karján volt látható, mint Beyonce, Drake, Kanye West, Katy Perry és Pharrell Williams. A Slice Intelligence adatai azonban kizárólag az USA-ra vonatkoznak. Mivel az Apple még nem szolgált hivatalos adatokkal a témát illetően, és tudva, hogy az órát az egyéb eszközök kategóriában tüntetik majd fel, a Slice Intelligence adatainak pontossága igencsak megkérdőjelezhető.
Állítólag a Slice Intelligence 2,5 millió vásárló ún. e-receipt-jét, vagyis online bizonylatát követte nyomon, Az olyan szolgáltatásokkal, mint például a Slice, nyomon követhetőek a csomagok, bizonylatok, akciók, termékvisszahívások és hasonlók.A Slice Intelligence szerint, ők az egyetlenek, akik megbízható adatokkal szolgálnak az eladások alakulását és a vásárlói hűséget illetően. Ezért úgy vélik, becsléseik az órákkal kapcsolatban is körülbelül pontosak lesznek.
A negyedév hivatalos eredményeit július 21-én közli majd az Apple.