A Bloomberg által használt Slice Intelligence adatok szerint a FitBit még mindig jól működik, annak ellenére, hogy az Apple Watch megjelenése óta tartja a magas rendelési arányt. A Slice adatai szerint a FitBit ténylegesen meghaladja az Apple Watch eladásait.
Bár az összehasonlítás nehéz a két márka között, hiszen a Watch kezdőára 350-400 dollár között mozog, míg a FitBit már 55 dolláros áron elérhető, és csak 250 dollárig emelkedik a legmagasabb kategóriás modell ára. Viszont ugyanezt mondhatnánk a Pebble órákra, amik 99 dollárba kerülnek, illetve az Android Watch-okról, amelyek gyakran szintén 99 dollárért megvásárolhatók.
A történethez az is hozzátartozik, hogy azok, akiknek van Apple Watch órája, azok nem valószínű, hogy megjelennének a FitBit piacán, míg a FitBit előkészítő terepet jelenthet az Apple Watch számára. A Slice adatai szerint, az emberek 5%-a, akik 2013 vége óta vásároltak FitBit okosórát megvették az Apple Watch-ot is, míg a Watch felhasználók 11%-a vásárolt az adott időszakban FitBit terméket.
Továbbá az Apple még nem is igazán kezdte el árusítani a Watch-okat, hiszen a Target, a Walmart, a Best Buy, vagy más nagy áruházláncokban még nem is érhetők el az almás okosórák. Illetve a cég így is alig tud lépést tartani a Watch iránti kereslettel.
Várhatóan pedig ha megjelennek az új modellek, akkor az első széria ára csökkenni fog, vagyis az Apple még inkább versenyképes lesz a társakkal szemben. Az pedig elég irreálisnak tűnik, hogy a FitBit tudná tartani a lépést az Apple Watch-csal, már csak azért sem, mert a fitness funkcióval ellátott eszközük, ami igazán versenyképes az okosóra piacon, a 250 dolláros Surge, melyet az Apple tavaly levett saját boltjainak polcairól.