Bár az Apple még nem tette közzé a hivatalos Apple Watch eladási számokat, a Slice Intelligence már tudni véli, hogy a cég hatalmas profitot ért el az órából és kiegészítőiből.
A cég szerint nagyjából 2,79 millió Apple okosóra fogyhatott az áprilisi launch óta és azt is sikerült megállapítani, hogy a vásárlók 17 százaléka egynél több szíjjal vitte haza az órát. Az Apple fekete Sport Bandje volt a legnépszerűbb modell mind a külön megvásárolt szíjak, mind az alapkonfigurációk esetében is.
A Reuters eközben az IHS-ra hivatkozva állítja, hogy a 49 dolláros Sport Bandek előállítása nagyjából 2 dollárba kerül a cégnek. Teszik ezt annak ellenére, hogy Tim a közelmúltban egyértelműen kijelentette, az ilyen saccok általában távol állnak a valóságtól és nem vesznek figyelembe járulékos költségeket, pl. a marketingelés és hasonlók árát sem.