A Beats a Sonos Wi-Fi-s hangszóróinak ellenfelét tervezte piacra dobni

UP 2015.06.15. 12:14 Apple, Egyéb, Kiemelt hírek 0 db 181

Egy pénteki cikk szerint a Beats azt tervezte, hogy forgalomba hoz egy Wi-Fi-s hangszórórendszert, hasonlót, mint a piacvezető Sonos, de a projektet elkaszálták, mihelyst az Apple felvásárolta a céget. 

dr-dres-beats-unveils-a-portable-speaker-shaped-like-a-pill-02_640x

A források szerint a kezdeményezés célja az lett volna, hogy kifejlesszenek egy olyan Wi-Fi-s hangfalat, amely beépített hardverének köszönhetően anélkül képes olyan zenei szolgáltatásokról streamelni, mint a Beats Music, hogy iOS vagy Mac eszközhöz lenne csatlakoztatva. A fejlesztés során viszont több problémával és csúszással kellett szembenézniük, ezért végül a kukában végezte a program. A feltételezett terv szerint a termék egy nagyobb hangszóró formájában került volna a piacra tavaly a karácsonyi időszakban. Akárcsak a jelenlegi Sonos termékek, a Beats is egy olyan megoldást kínált volna, amellyel közvetlen hozzáférést biztosítanak az internetes, előfizetéses zenei szolgáltatásokhoz – egy ilyen termék jelenleg még hiányzik az Apple palettájáról.

Annak érdekében pedig, hogy a Beats hangszórója kitűnjön a zsúfolt, versenytársakkal teli piacról, állítólag azt tervezték, hogy összekötnék a Wi-Fi, Bluetooth és NFC szabványt egyetlen all-inclusive csomagba, amely zökkenőmentes több-készülékes zenelejátszást biztosíthatott volna. Ez pedig arra szolgálhatna, hogy a hangszóró automatikusan csatlakozzon a kompatibilis készülékekhez Bluetooth-on keresztül, amint egy légtérbe kerülnek, indítva ezzel az éppen játszott zenét anélkül, hogy a felhasználónak manuálisan be kéne avatkoznia.

Azok a mérnökök, akik a Beats  hangszóróján dolgoztak, vagy átkerültek az Apple más termékeit fejlesztő teamekhez, vagy elhagyták a céget. Az Apple 3 millió dollárért vásárolta fel a Beats Electronics-ot és a Beats Music-ot tavaly májusban. Bár a vállalat nem integrálta a Beats hardveres technológiáját saját termékeibe, de heteken belül megjelenik az új Apple Music előfizetéses zenei szolgáltatás, amely erősen hasonlít a korábbi Beats Musicra. Emberi tartalmi kurátorok és a több, mint 30 millió dal mellett, az Apple Music 24 órás internetes rádióállomással is rendelkezik majd, amit Beats 1-nak neveztek el. A szolgáltatás június 30-án kel életre, 10 dollár/hó áron felhasználónként, vagy 15 dollár/hó családonként, ez utóbbi akár hat személy számára is felhasználható.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!