Katy Huberty, a Morgan Stanley elemzője szerint az Apple egyre növekvő szolgáltatási üzletágának részesedése – beleértve az App Store-t és az Apple Payt – akár az összbevétel 20%-át is elérheti a következő két évben, vagy akár még hamarabb is, ha a már oly sokat emlegetett tévés szolgáltatást elindítja idén ősszel. Bár már évekkel ezelőtt is volt róla szó, Huberty a legfrissebb hírek alapján azonban (gondoljunk csak az Apple TV 69 dolláros leárazására vagy az HBO-val kötött szerződésre) úgy véli, hogy idén sokkal valószínűbb az Apple új tévés szolgáltatásának megjelenése, mint a korábbi években bármikor.
A Morgan Stanley nemrégiben készített egy felmérést, ami szerint az előfizetők 20%-a tervezi, hogy felhagy a hagyományos kábeles televíziózással az elkövetkezendő 12 hónapban, ez pedig elsősorban a 18-29 év közötti korosztályra jellemző, bár a 30-44 közötti korosztály váltási hajlandósága is növekedett az előző évhez képest. Ezek az adatok persze kedveznek az Apple tévés szolgáltatásának, így nem meglepő, hogy Huberty szerint csak az Egyesült Államokban 15 millió előfizetőre számíthat az Apple a televíziós piacon.