Ha még visszaemlékeztek az iPhone 5S fénykorára, akkor tudhatjátok, hogy az Apple egy rakás videót készített az akkori csúcskészüléke számára, amelyek Powerful néven voltak ismertek. Minden egyes videóban más és más erősségére mutattak rá a telefonnak, majd a legutóbbi, iPhone 6 reklámokban már a Jimmy Fallon és Justin Timberlake duót hallhatjuk viszont, akik újabb hangulatot kölcsönöznek az új reklámok számára. Az új év alkalmából viszont ismételten új kampánnyal állt elő az Apple.
Ezúttal nem egy, hanem összesen több terméket is reklámoznak. Ha felmentek az Apple oldalára, akkor észrevehetitek, hogy egy teljesen új kampány, a “Kezdj bele valami újba” fogad titeket. Ha megnézitek, akkor hamar kiderül, hogy ezúttal egy más megközelítésből világítják meg a dolgokat, hiszen olyan emberek művei tekinthetőek meg, akik valamely Apple terméket használták annak a megvalósításához, legyen szó akár OS X vagy iOS kütyüről. Az adott alkotások mellett szerepel, hogy milyen készüléken és milyen program segítségével készültek el az adott alkotások. A dolgok érdekessége, hogy az új reklámsorozat a Japán oldalon indult el elsőnek, majd világszerte bemutatták az újdonságot. Pluszba a külföldi Apple Store látogatói beszámoltak, hogy az almások több boltjukban is kirakták ezeket a képeket. Ez azért lehet érdekes, mert korábban a saját termékeik voltak a falaikon reklámozva, most viszont ezzel próbálják meg motiválni a vásárlókat.