Nagyon pörögnek mostanában a versengés miatt különféle zenestreamingelő szolgáltatók, hiszen elsőnek a Spotify vezetett be egy új akciót, majd ezek után a Beats Music is beállt a sorba. Nem is olyan sokkal kiderült, hogy az iTunes részét alkothatja majd a Beats Music, a napokban pedig arról adtunk hírt, hogy a YouTube is beszáll ebbe a csatába a Music Key bétával.
Hogy a Rdio se maradjon ki a sorból, ők is akcióztak, méghozzá hasonlóan, mint a Spotify. Ha valaki előfizet náluk egy hónapra 10 dollárért, akkor a többi családtagja csupán 5 dollárért veheti igénybe ugyanazokat a szolgáltatásokat. Teljesen megegyezik ez a rivális ajánlatával, így vélhetően jobban versenyben tudnak majd maradni. Az egyik érv az Rdio mellett az, hogy nem olyan régen megkapta a CarPlay támogatottságot, így az Apple felhasználóinak kedvezőbb választás lehet a riválisokkal szemben.