Bár úgy jöhetett le, mintha csak az adathalász-botrány miatt menne Kínába, valószínűleg amúgy is kifigyelt volna már egy tisztességes körút a cég második legfontosabb piacának országában. Ott amúgy jelenleg már 15 Apple Store van, s korábban azt is bejelentette Cupertino, hogy két év alatt megkétszerezik a boltok számát az elkövetkező két évben. Ezt most módosította Tim, mondván inkább tripláznának és az online bolt hely kapacitását is bővítenék.
A boltok helyét egyelőre nem tudni, de most hogy a grandiózus flagship boltok (mint például a Wuxiban található) megépültek, hétköznapibb, klasszikus kinézetű boltokra lehet inkább számítani. Érdekes megfigyelni, hogy a 2011-es, eredeti 25 boltról szóló tervezetet milyen hamar lehúzta a vécén realitás, az országban rejlő hatalmas gazdasági potenciál.
De ha már ott járt, a CEO a Foxconn Zhengzhouban található gyárát is meglátogatta, ahol az összeszerelősoron dolgozó munkásokkal is bratyizott egy sort. A fentebbi fotót ő maga rakta ki Twitterjére. A Zhengzhou-gyárt egyébként az Apple ellátórendszerének kritikus fontosságú eleme, sarokköve. Mivel a negyedéves konferenciahíváson is elhangzott, hogy az igény messze túlszárnyalja a termelést, logikus lépés ránézni a termelőegységekre.